Sms-terror när den är som värst!

Vilken kass natt jag haft! Suck!

Somnade vid 00.40.

Blev väckt vid 01.30

Pratade i telen till strax efter 02.00

Vaknade vid 02.30 av att jag får två tomma sms direkt efter varandra Marcus... Inte första gången det händer...

Somnar, har en "mardröm" om hur jag återigen plågar mitt stackars ex Mathias genom att ringa honom som om inget hänt och riva upp en massa gamla sår.

06.38 (Jag var bergsäker på att klockan var 08.38) Vaknar jag av ett pling plong, och ett till och ett till och ett till, från klockan 06.38 - 06.41 droppar det inte 37 tomma sms från Marcus, jag får nog och ringer upp honom och skäller ut honom lite snällt (eftersom jag vet att han inte gör det med vilje) Han sover så klart och under tiden vi pratar så hör jag hur smsen fortsätter komma. Till hans försvar säger han "Jag har ju sagt att du ska stänga av ljudet!". Han pratar i sin jobbtele och stänger helt enkelt av sin egna mobil! Tack o lov!

Som tur är så somnade jag om rätt snabbt och nu ligger jag här, tröttt som ett svin och ska snart ta i städningen som inte blev av igår.. Och om tre timmar ska jag traska iväg o möta min älskade Malin!

Seeeeeeeeeeeeee Yaaaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: marika

oj, lät inte så kul kanske!

2008-07-06 @ 22:14:22
URL: http://marikkaa.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0