Solning + Sjuk = OK?

Ja jag stannade hemma en dag till från jobbet då jag inte känner mig helt ok... Det mesta har gått över men jag har fortfarande ont i kroppen och magen + att jag inte känner mig ett dugg utvilad..

Dagens dilemma är dock att det är strålande solsken ute och jag önskar verkligen att jag hade varit på jobbet nu så att jag med gott samvete hade kunnat njuta av detta vackra väder... Min fråga är då: Är det OK att sitta ute på balkongen och sola när jag stannat hemma från jobbet pga sjukdom? Jag  har inte testat att gå ut, jag kanske inte orkar sitta i solen, men chansen finns ju att jag gör det....

                                       
Tänk att få sitta på balkongen och avnjuta dagens frukost bestående av äggknäcke och kall oboy.. ;)

Kommentarer
Det var jag som skrev: therese - operfekt.blogg.se

åh, taack, du är för snäll! =)



..& du, självklart kan man sitta på balkongen, om man orkar med det, man blir ju inte mer sjuk av att vara i solen, utan mer av att anstränga sig =)

2008-07-10 @ 10:18:28
URL: http://operfekt.blogg.se/
Det var jag som skrev: Mia

Klart du kan sitta på balkongen, som ju faktiskt tillhör ditt boende! Glöm inte att vila och så bara :) Krya på dig!

2008-07-10 @ 12:52:28
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0