The last day..

Ja det är med splittrade känslor jag tar mig till jobbet imorrn... 

För det första så är det sista dagen, och det ska faktiskt bli lite tradigt att lämna mina härliga kollegor.
För det andra så är det sista dagen, MEN, jag är inte ledig för det, har fyra veckor till att jobba, i Helsingborg.
För det trejde så är det sista dagen, vilket innebär att jag ska hem till familjen i fyra veckor och myyysa. Umgås med mina kära vänner och ha d allmäntnice.
För det fjärde så är det fredag imorrn! Helg som fasen! Och endast en dag kvar tills jag o min älskade Sponge är återförenade igen, även om det bara är för en kort stund så räcker det nog för att ladda upp batterierna och över leva ytterliggare fem veckor ifrån varandra!


Nehepp, nu ska jag göra mig redo för min otroligt välanvända och störtmysiga säng!

Natti natti! :D



Seeeee Yaaaaa!




Btw! Hur nice är det inte att Mamma Mia ska komma ut på film!? Jag har sett musikalen i London och det var maffigt! Inga ord kan beskriva känslan av att sitta där mitt i London och se något så magnificent!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Klänningen du har på dig på den stora bilden i sidan till höger.. Den prickiga.. Så söt! Vart har du köpt den?

2008-07-10 @ 21:53:47
URL: http://selp.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0