To the Kiorre I go!

Där stod jag i duschen och gjorde mig redo för en segarkväll i soffan innan jag slocknar för natten. Funderade på helgens upplägg då älskade Malin kommer hit. Och helt plötsligt så sa jag till mig själv: Hörrudu din jävla segpotta! Vad fasen sysslar du med?

SÅ jag bestämde mig för att inte sega utan att istället klä på mig lite kläder, fläta håret, dra på solisar så jag inte behöver sminka mig, drog iväg ett mess till Johanna för att se om hon jobba och det jobbade hon. Och nu ska jag alltså hälsa på henne i hennes kiosk, och köpa mig en mumsig glass! SOMMAR HERE I COME! (tur att jag kom på denna brilijanta idéen fem veckor efter sommarlovets start, what the heck! Bättre sent än aldrig)

Så här ser jag då ut precis nu:

                                    

På vägen dit tänkte jag slå en pling till Hanna och fråga vad fasen hon sysslar med! :P Hoppas hon svarar den lilla fisen!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0