Vad underbar du ser ut!

Japp det är precis så jag tänker nu när jag sitter här i soffan och sneglar bort mot sängen. Den ser sjuuuukt inbjudande ut! Härligt gosig och fluffig... Ögonen går i kors, är det OK att gå och lägga sig klockan 19? Det borde ju vara ok eftersom jag är så trött och ska upp vid 5.30? Eller, dessutom har jag megahuvuvdvärk..

Annars är jag go o glad tycker jag.. Sponge kommer på lördag och då blir det massa mys sen på söndag åker jag ÄNTLIGEN hem till skåne för att stanna där i fyra veckor! Längtar!



Nej jag har ingen inspiration idag...

Tooooodeloooooo!

KNASDESIGN JAG VET MEN JAG GILLADE INTE DEN JAG HADE SÅ NU ÄR DEN UNDER KONSTRUKTION....

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Hoooooooo...Hur ska din blogg nu se ut? Kom till msn o lek RÖJ m mig tills vi får lov o sova ;D

2008-07-08 @ 19:49:30
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0