En helt vanlig dag på Tylösand :)

Först o främst måste säga att det är STOR kärlek till min nya kamera som infinner sig inom mig.. Den är såååå fin och sååååå bra! :) Har verkligen saknat att ha en kamera..(av säkerhetsskäl kommer inte Sponge att få röra denna kamera, åtminstone inte i onyktert tillstånd, sist hon gjorde det hände det nått, nej jag skyller på inte på dig Sponge egentligen men lite ditt fel kan vi säga att det är)  Helt knas! Här kommer den!


Visst är den underbar! :)

Så här har det sett ut idag på Tylösand:
     
När vi kom                              När vi gick

      
Mammi o Daddy                    Mormor o morfar

Jaaa, sen togs det lite badbilder o så men min bonnabränna är så himla pinsam att det funkar inte att lägga ut på nätet, vill kanske inte lägga ut så lättklädda bilder på mig heller för den delen... Ni kan få en dagens outfit i alla fall! Here it comes!


Allt från H&M för att göra det enkelt :) Missa inte heller den inbakade flätan i luggen, börjar bli riktigt grym på d där! :D

Måste bara visa er världens finaste katt som pappa tagit foto på när han testat kameran:

Titta så fin hon är min Sötnos, Sötnos är hennes namn och passa alldeles utmärkt!

Nehej.. Om jag skulle ta o duscha av min saltiga kropp och sen ta tag i dagens matproblem.. får kanske cykla iväg o handla nått, orkar fan inte laga mat nu heller...

Blir en lugn hemmakväll idag, kan behövas.. Känns som att jag festat en hel del de senaste veckorna. Lite quality time med mig själv och min säng, är så trött ändå så jag hade la somnat i ett hörn nånstans :)


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Jag har jue en egen gryyyyyyyyym kamera nu.... Men asså jag vill faktit påstå att vi var 2 om o mixtra m kameran, inte enbart mitt fel som jag ser det!

2008-06-07 @ 22:38:27
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0