Ett viktigt beslut är taget....

Imorrn gäller det! Har redan ont i magen men nu måste det ske! Efter jobbet ska jag cykla till Andys Tatoo här i Halmstad och prata lite... Aaaaaaaah! Fasiken vad spännande... Jag dör. Har kollat en timme nu på Miami Ink och nu är det LA Ink och jag blir sååååå inspirerad... Jag ska prata om motiv, placering, kostnad.. Nått annat man ska tänka på? Fast det lär la personerna på studion veta..

Orden som är mina favortier är:
Lisa
Wonderful
Faith
Grace
Believe

Sen kanske man kan ha nån liten ikon eller nått, det borde ju finnas massa exempel att kolla på! Nervöst!



Marcus, jag tänker på dig...

Kommentarer
Det var jag som skrev: Johanna

Jag tycker du ska skriva Lisa!!!

2008-06-22 @ 19:50:35
URL: http://klaraojulius.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Att Goofy inte ens är ett alternativ sårar mig djup ska du veta.....

2008-06-22 @ 22:08:54
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Katta

"Grace" är fint, men kan tolkas som ett namn dock, men ordet "Faith" tycker jag är jättefint så om jag fick välja skulle det bli det!

2008-06-23 @ 08:36:35
Det var jag som skrev: malin

klart du ska göra det!!!!!!!tycker du ska skriva lisa med!!:)

2008-06-23 @ 10:05:18

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0