Gamla bilder, gamla minnen...

Nu när jag fått min nya kamera (tjat, tjat) så funderade jag på vad jag kunde fota och jag kom fram till att jag kan fota gamla bilder som inte finns på datorn.. Jag bestämde mig för tema England, en tid i mitt liv som jag aldrig kommer att glömma... Var där från den 3 Nov-04 till den 19 Juli-05. Jag var Au-Pair hos världens bästa familj och jag träffade fyra tjejer som betöd väldigt mycket för mig då och som betyder väldigt mycket för mig idag, och jag hoppas verkligen att vi ses i sommar!

 
Sandra och Madde

  
Sofia och Jenni

 
David och Becky, de fick bl.a. ett kit med ansiktsmålning av mig i julklapp och JA det var populärt! :D

 
   
Vi tjejer gick på tre musikaler, Mamma Mia, Fame och Saturday Night Live.. Riktigt grymt var det. (Har även sett We Will Rock You med Malin men det var påsken 06)


Mammi och Daddy kom och hälsa på mig i Juni innan jag skulle åka hem. Det var en av min lyckligaste helger någonsin! Vid hade det så otroligt mysigt! :)

Visst är det kuuuuuul med gamla bilder? Funderar på att ha ett liknande inlägg med bilder från bal och student...Nått som passar?

Eftersom det vart muffins igår så tror jag nog att det blir popcorn idag minsann.. har ett paket som bara väntar på att få stoppas in i mikron. Kanske lika bra att sätta igång med det nu. Bara skit på teven ikväll.. Vad ska jag hitta på? Hade kunnat somna nu men får la hålla mig vaken ett par timmar till... Kanske ska läsa lite i  Stieg Larssons bok Flickan som lekte med elden.. Den e såååå bra! :)

Tooooodeloooo!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0