Gårdagens bilder!

Jahapp.. Här kommer du utlovade bilderna från igår! Se och njut! :P


Kvällens outfit! :D

     
 
Ett härligt gäng på Bulls i Halmstad! Grymt skoj hade vi!

Om en timme spelar Portugal mot Tjeckien! Woho den ska jag glo på tillsammans med en stoor påse ostbågar. Får se om jag orkar hålla ögonen öppna men det är nog inte problem... Senast 21 ska jag infinna mig i drömmarnas land (längtar dit)...

Dags att duscha och äta lite sen slapp för heeeela slanten.. Det har jag verkligen gjort mig förtjänt av!

Btw, dagen på jobbet har idag varit den slappaste i historien... Jisses, sopade bort lite jord på gravstenar, sen har jag suttit i en elbil och läst för de andra som följt mina ordrar och burit blomlådor hit o dit.. Brukar det inte vara så att sommarjobbarna blir utnyttjad av de ordinarie? Anywho så har dagen gått sjukt fort och jag har verkligen frusit häcken av mig. Det har blåst otroligt mycket idag, inge skoj alls! Gäspat har gjort med, ett tag trodde jag att jag undermedvetet försökte sluka hela kyrkogården i ett gap...

Seeee Yaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: sara osman

gött med fotbollsanda =D

2008-06-11 @ 17:30:29
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Ser ut som ni haft det riktigt sköj.... Tyckte först lite synd om Johanna som fick umgås m alla paren, men jag såg nog allt Linda på ett hörn... Nja.. inte riktigt bekväm m o skriva om dig i min blogg, isf får du nog allt skriva om mig i din hehheheh...

2008-06-11 @ 20:04:08
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0