Godnatt!

Imorrn är det äntligen fredag!

Jag o Johanna (i klassen) vill gå till en uteservering och än så länge är det bara hon och jag men det är ju inte fy skam. Hade varit mkt skoj om det blir av!  :)

Imorrn måste jag även bestämma mig om jag vill sova hos Jujje o Mathias i malmö, det hade varit riktigt mysigt! Det enda som tar emot är att jag inte får sova ut en enda dag denna helgen i så fall men det är det egentligen värt! Tänk att få vara med deras härliga familj, med två söta barn en hel dag och sen en förmiddag. Leka massa med Klara och gosa med Julius och se på fotboll... På lördagens förmiddag ska jag o Jujje åka iväg o handla lite material till ett projekt som jag ska hjälpa dem med.. Sååå kuuuuul! :)  Det kommer bli så bra! Gah!
Tar tåget från Halmstad på lördag vid 9 på morgonen alltså upp tidigt efter en kväll på en uteservering.. Jisses. Hur skall detta gå? Men som sagt, en härlig helg framför mig ju! :D Jobbet imorrn kommer gå som en dans!


Seeee Yaaaaa!

Btw! Jag klarade min tenta o kursen är godkänd! Då kan man äntligen släppa detta och ha sommarlov med allt vad innebär! :P


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0