Goofys dag! :)

Japp det var denna dagen... Har spenderat dagen på balkonen och där har det varit skiiiiitvarmt! Har varit ute o gott precis.. Gick hem till Sponge, snyft ingen Sponge där, och hämtade hennes post och kollade upp nått ärendenummer som hon behövde.. Kändes knasigt att vara där utan henne men jag hade ju henne i telefonen i och för sig... Bättre än inget...

                           
Så här hurtig klädd var jag på min lilla promenix.. det var alldeles för varmt kan jag lova... Sveeeettigt! Och bara för att det var så svettigt så avslutade jag min promenad genom att gå till kiosken där jag bor för att köpa en glass, ville ha en daimstrut men den var slut :( så då tog jag en Tip Top istället, den var fantastiskt äcklig! Usch vad besviken jag vart...

                                   
1 stycken Lisa försöker stoppa in hela glassen i munnen eller? :P

Nehepp, kanske dags att hoppa in i duschen och sen slå sig ner framför teven o glo på fotboll? Det är ju ganska kul att kolla på fotboll har jag kommit på... Men jag vill helst se den senare matchen men jag måste lägga mig tidigt idag ju eftersom jag ska upp tidigt.. Fast 23 är inte såååååå sent ju? Aja, får se hur jag gör! :)

Seeee Yaaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: sara osman

jasså? ja jag tycker också om den, men funderar på att byta då jag haft den ett tag. hadet! :)

2008-06-08 @ 19:12:54
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Så brun min böna blivit! Tack så hemskt mkt för att du vaktar min postlåda ;D

2008-06-08 @ 20:56:25
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0