Härliga sommarlovsmorgon och dagens solningsoutfit!

Det här med att ha sommarlov är ännu lite overkligt.. Jag njuter så mycket att det inte är klokt. Ok att jag jobbar men det är liksom helt ok. Jag är ju ute hela dagarna och den första veckans väder har ju varit helt fantastiskt... När man väl slutat jobba vid 16 så är man verkligen LEDIG, man har inget men borde eller måste göra, så himla sköööönt! På helgen har man heller inget speciellt man måste göra.. Man KAN sitta ute på balkongen hela dagen och läsa Stieg Larsson och bränna sitt redan ganska bruna skin... I love this life!!! 

                                        
En st Lisas sol outfit (shortsen kommer att bytas ut mot en bikiniunderdel) Tittar ni riktigt noga så ser ni att färgen skiljer sig NÅGOT mellan t.ex. armar, ben och mage... Man kan även ana ett par bleka lår under shortsen.. På den högra ser vi en grimaserande väldigt osminkad Lisa.. Ja nu vet ni vad jag hör för mig och hur jag ser ut idag! :)

Trots att jag träffat människor varje dag och fått prata av mig på jobb och igår med mamsen o papsen så kan jag ändå inte låta bli att känna mig lite isolerad från omvärlden.. Jag försöker ringa runt lite till de jag känner (trots att jag nästan hatar att prata i telefon. börjar bli bättre med det där) och den kommande veckan ska jag även träffa lite skojsigt folk... Imorrn ska jag förhoppningsvis träffa någon och på Tisdagkväll är det ju fotboll igen, Sverige mot Grekland!, och den kvällen ska spenderas med Hanna, Johan & co.. Tror jag i alla fall, beror väl på hur pigg jag är!


Kommentarer
Det var jag som skrev: natalie

kommer nog lägga upp lite oredigerade ikväll så håll utkik ;)

2008-06-08 @ 12:08:29
URL: http://jympasko.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0