Hur dum får man bli?...

Alltså jag blirtrött på mig själv ibland.. När jag då för en gångs skull har chans att gå o lägga mig i tid så gör jag det inte... Gick o la mig vid 22-22.30 och jag minns knappt att jag la mig ner, somnade dirket! Och jag har sovit som en stock tills dess att väckarklockan ringde.. och nu sitter jag här.. Jobbarkläderna är på, en halväten banan på bordet och ett glas yoghurt, orkar inte stoppa i mig mer än så, och det räcker gott o väl till klockan 12, fast då äter jag ju en frukt vid 9 såklart :)

Min rygg gör mer o mer ont! Har fått muskelknutor lite överallt, försöker massera dem själv men det gör så jädra ont att när jag trycker på dem så går det en stråle smärta genom hela kroppen.... Bara för att jag stod o skyffla jord en morgon... Typiskt! Eller klenfis heter det kanske...

För att inte uttråka er helt med massa text så ska ni här få en bild på underhållningen då Högskolan i Halmstad firade 25 år:


Japp helt rätt, det ÄR Amanda Jenssen som står där o roar oss för fulla muggar! :P

Hörs senare för hundrade gubbar!

Tooooodeloooooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

Ja, Portugal var bra igår. Men idag kommer Tyskland visa mästarklasser och sen imorgon är det Hollands tur =)

Jag måste säga att jag diggar din Sverige-outfit, riktigt cool!

Btw, ska du ut i malmö på lördag?

2008-06-12 @ 09:14:46
URL: http://nicbor.blogg.se/
Det var jag som skrev: joel

wtf.. vad är det där för bild? Vart är lisa.. har du ätit upp henne?

2008-06-12 @ 12:34:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0