Jag är så trög ibland!

När jag pratar i telefon, vilket jag nyss gjorde, så pillar jag med en massa saker. Idag var det mitt lypsyl som var mitt pilloffer... När jag lagt på känner jag att jag behöver mitt lypsyl.. Men var fan tog det vägen? Jag lyfte upp o ner på allt, men hittade det inte. Sen slängde jag mig baklänges i sängen och fick lite ont i skallen. Vad fasen var det? Jag kände med handen och känner att mitt lypsyl är intryckt i min tofs..... Hur gick det till?

                  


I tre veckorn har jag jobbat, i tre veckor har jag varit en levande zombie i min soffa efter en dags arbete. Ska det vara så här i sju veckor till är då frågan.. Troligtvis kommer det vara så i tre veckor till, kanske inte varje dag, men de flesta i alla fall.. Mina fyra veckor Helsingborg kommer det nog inte vara så... Där finns det ju i alla fall lite folk man kan leka när man jobbat färdigt! :)

Seeee Yaaaa!

Ps. Jag vill förresten färga mitt hår brunt.... Ds.

Ps2. Det blev ingen tatuerare idag, inte öppet idag, så det blir imorrn istället.. Nervöst som fan fortfarande... Gah! Dock sa en tjej idag att hon trodde att det stället var bra eftersom det funnits så länge,, låter ju bra, men det såg jääääävligt risigt ut! Ds2.

Kommentarer
Det var jag som skrev: johanna

Vi ska också till tatueraren imorgon,,, jag är också lite nervös faktiskt var längesen jag gjorde mina tatueringar jo!! När börjar du jobba i hgb då??

2008-06-23 @ 18:08:13
URL: http://klaraojulius.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0