Jag vågar inte känna efter..

Sen i måndes har jag sovit 9 timmar allt som allt.. Jag vågar inte ens känna efter hur det känns... Tröttheten är ett faktum men jag lyckas på något sätt koppla ifrån det... 05.15 ringde klockan,jag cyklade hemåt genom den tomma staden, såg max 10 pers på vägen hem.... Nu håller äggen på att kokas, jag har ingen annan mat hemma så det är därför... Jag tittar mig i spegeln och ser en tjej som jag inte riktigt känner igen, påsarna hänger och jag orkar inte röra en enda muskel i kroppen.. Vilken tur att jag idag bara ska skyffla ännu fler ton jord än igår, och plantera tusentalsblommor i lådor som sedan ska bäras ut på gravarna! Kanske ska jag idag inviga en buske på k-gården att sova under? 

Idag borde jag handla! Men först o främst så måååååste jag verkligen sova!!

Sverige vann igår! Så jävla gött! Zlatan is the shit, som jag sa igår: "säga vad man vill om Zlatan, men fotboll det kan han spela!"... Hanssons mål var klockrent! ;) Haha! Fan vilket härligt drag det var igår på Bulls! SÅ himla skoj! I eftermiddag kommer det säkert upp lite bilder från igår, vi var såååå fina! :)

Hörs senare!

Seeeeeeeeeeee Yaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

Forza Zlatan!

2008-06-11 @ 15:54:16
URL: http://nicbor.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0