LA Ink = Inspiration

Ikväll har jag alltså tittat på LA Ink.. Blir mer o mer sugen på den där tatuering jag funderat ett tag nu.... Jag vill ha den ungefär där pilen på bilden är.. Där pilen börjar är min troskant, man kan ana en viss färgskillnad på huden.. Där vill jag att den ska börja... Första bokstaven eller en del av  den eventuella tatuering ska synas lite när jag typ har bikini på mig eller nått liknande,  och sen gå snett ner.. Den ska gå längre ner än vad pilen gör... Jag har ju velat att det ska stå mitt namn, men nu har jag fått funderingar på att det kanske kan stå nått ord i stället... Vet inte varför alla jag tog är på engelska, när jag tänker efter så hade det varit fint med ett svenskt ord... Några idéer?
Orden jag valt är ju typ de mest klassiska orden i historien men de är fina.Några av orden här nere vill jag verkligen inte ha men tyckte det var kul att ha lite exempel.. En omröstning kanske?


          
Freedom, Spirit, Grace

HJÄLP

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

ja, helgen har varit bra. Förlusten sved igår men jag söp bort sorgen.haha Det var riktigt surt att det skulle komma i 92 minuten men det får Ryssland lida för nu! =)

Jag tyckte Wonderful var fint, borde du satsa på=)

2008-06-15 @ 21:49:38
URL: http://nicbor.blogg.se/
Det var jag som skrev: sara osman

jag tycker du ska skriva "this way" och göra en pil ;)

2008-06-16 @ 12:53:08
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0