Lyxig start på denna söndag!

Ojojoj vilken chock jag fick imorse när jag öppnade kylen, där fanns inte mycket att bita i.. Falukorv, Coca Cola, grädde och jordgubbar... Hmmm... Ja så det fick ju bli jordgubbar me grädde till frukost! Mumsfilibabba! :)  Får nog sticka o handla sen när det inte regnar så mycket...



Annars händer det nog inte så mycket idag... Fokus är inställt på diskning och städning och jag hoppas att jag kommer nå dit, det behövs kan jag lova... Ångesten inför en ny arbetsvecka börjar närma sig, okej att det är kul men jobbigt att vara så trött hela tiden!

Tooooodelooo!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: Jadå! Vi var 14 pers genom natten. Men när Netto väl öppnade, var vi bara typ 6-7 :)

2008-06-22 @ 17:32:26
URL: http://superahoe.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0