Med en glass i min mun!

Åh på rix spelar de just nu Sommaren är kort! Är inte det sommar så säg!? Utanför fönstret skiner solen och himlen är relatvt blå, dock säger smhi 14 grader och regn! Weeeehoooo! :(

Hatar min granne, som jag nämt tidigare, inatt hade han fest! Fest på en söndag!? Jo jag stoppade in öronproppar, jajemän men det hjälpte inte, basen var intensiva och likaså deras gap o skrik! Tack! För att ni kl.01 gav upp så att jag åtminstone fick sova 4 och en halv timme så att jag nu känner mig som en frisk stark människa! Satans människa!!

Ja, idag vid fyra befinner jag på antagligen hos en tatuerare, tänkte jag skulle ringa dit under dagen o kolla läget och sen ta mig dit efter jobbet.. Läskigt!

Hörs senare!

Seeeeee Yaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0