Min midsommar...

Kvällens outfit:

           

Festen är igång! 

        

     
 
Oj vad jag inte vill veta vad den kameran har fått se. Det filmades rejält under hela kvällen... Usch!

     

Stackars min kropp, den där poolen hade farligt innehåll....

     

Jon ger Johannes ett gult kort när vi inser att Johannes står o filmar rakt in i trädet, samtidigt som han säger något...

     
Lag SNABELKESO! Jon var lagledare.... Jag har absolut ingen aning om vilket lag som vann, när det avgjordes eller vad priset var....SUCK!

     

När man har tipsrunda så måste man ju ha paus och färdkost!

     

Haha! Johannes försvann in i skogen en stund för att göra en egen version av the blair witch project.. Kuuul!

     

Vad vore midsommar utan lite regn:)
Det är nog nu det börjar gå utför för lilla Lisa, Jag har inget minne av att snubben med glasögon på fotot i mitten har varit med på festen.....
Åh vad jag ångrar att jag inte så mkt av den goda maten... Vindruvorna gick ner i alla fall....

    

Den där lille jäveln som Victor ger till Johan var inte god.. Fy fan! Tror det var den som ställde till det lite... Usch! Schnapsvisa sjöngs det givetvis också! 

     

Varför kan jag inte minnas detta? Lekte de fler lekar? Vad gjorde jag? Och återigen.. Vem vann!?





Japp detta var min midsommar i bilder...Hur var er? Tell me!

Nu ska jag cykla o handla ostbågar, usch vad jobbigt men det är det värt! Kanske ska köpa jordgubbar med!


Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

att du inte minns betyder inte att det går utför.. det betyder att du börjar lära dig ;D

2008-06-21 @ 18:00:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0