Min underbara helg!

JAG KAN INTE SLUTA LE!


Den här helgen har bara gått från klarhet till klarhet förutom ett litet missöde...

I fredes var jag o Johanna på Bulls o käka o drack gott, vi hade riktigt skoj och kvällen fick ett lyckat slut.

På lördagsmorgonen satte jag mig på ett tåg som skulle ta mig till malmö där Jujje, Mathias, Klara och Julius bor.. När jag kom till stationen åkte jag Johanna och Julius till Panduro outlet och köpte massa material till deras lilla projekt :) Mathias och Klara var hemma och sova. Första bilden som togs på Julius:



När vi kom hem till deras lägenhet var det full rulle... Klara fick öppna presenterna jag hade med mig och självklart var det populärt med kinderägg!

   

Vi "vuxna" satte igång med pysslandet och Klara var också med på ett hörn. Julius låg o jollra och gnällde i sin babysits, hehe.. Underbara ljud är det som kommer från dessa småliv,ibland i alla fall!

     
   

På kvällen bjöds det på grillat och vi kollade givetvis på fotboll. Precis när fotbollen började blev Julius lite grinig så jag tog mig an honom och hör o häpna! Jag fick tyst på honom, och han somnade dessutom i min famn! Helt underbart, och han luktar så gott! Älska bebisar!

     
   

Och nu till det lilla missödet... Sverige förlorade, jävla skit! :(
Efter fotbollen gick vi en liten runda och Klara säger här helgens härligaste citat: Hon och Mathias går en bit bakom oss andra, helt plötsligt hör jag "Lisa Lisa!" Hon slår ut armarna och springer mot mig, jag gör en liknande gest tillbaka och när hon kommer fram säger hon: " Lisa! Du har mölk i bopparna!" Nej Klara det har jag inte....! "Du har mjölk i bopparna!", . När vi kom hem tyckte jag det var dags att Julius fick testa den fina bodyn jag köpte till honom, så jag bytte kläder på honom! Visst är han fin? :)

 

Fick sova hela natten igenom förutom då Klara var ledsen eller rättare sagt arg vid 2 tiden annars var det lugnt. Vid 7.30 var alla uppe och dagen kunde sätta igång.

 

Efter frukosten var det mys o bus i soffan innan pysslandet satte igång igen... Jag fick mig en morgon puss av Klara.

   

Innan vi skulle åka iväg för att ta mig till stationen fick jag byta om på Julius och byta blöja. Det gick hur bra som helst :D Rutinerna satt kvar sen jag jobbade men jag måste erkänna att det var nervöst, han är ju såååå liten! Men han var ändå på rätt bra humör just den stunden och vi fixade det galant! :)

   

Sista myset innan vi åkte!

 

Tack för en underbar helg! Jag kommer ner snart igen kan jag lova! Helt fantastiskt mysigt, detta kommer jag leva på länge! Som en liten parantes måste jag dock poängtera att jag är rätt nöjd med att vara där över en natt så här och sedan kunna åka där ifrån.... Haha! Hur mysigt det än är så är det myyyyycket jobb med två små barn! :)

Helgen två favoritbilder:


"Du har mölk i bopparna" Säger hon när den bilden tas...



Förstår ni nu hur bra jag haft det?? :)

Har er helg varit ens i närheten så bra som min? Vad har ni haft för er?

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Du klär i barn ;D Sikken undebar helg du ser ut att ha haft babi! Jag har haft en grym helg jag oxå, dock barnfri hehehe... Väääääldigt avvis på den finna flätan du har i håret! Saknar dig sweet!

2008-06-15 @ 17:31:04
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Hmmmmm, hittar ej uppdateringen, tell me!

2008-06-15 @ 17:56:47
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Lr det kanske det är mölken i bobbarna....

2008-06-15 @ 17:57:55
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Niclas

härligt du haft en bra helg. Malmö is tha shit ;-)

2008-06-15 @ 18:11:45
URL: http://nicbor.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0