Nu drar jag! :D

Japp, om en halv timme går bussen mot stationen.. Sitter här piggare än på länge, det är sant, o käkar äggknäcke och oboy. Kan man ha det bättre? Vid 5.30 var jag vaken och kunde inte somna om, blev road till 6.45 sen cyklade jag hem och nu har jag packat och gjort mig i ordning så nu är det bara att vänta! :D

Gårkvällen var jättekul, så trevligt hade vi! Notan blev cirka 370 kr per skalle men det var det värt, vi fick oss sketans stor burgartallrick (varför kan jag inte stava till tallrick?! Tallrik, allt ser dumt ut!), 2 cider, en öl och en drink för det priset :) Väldigt nice. Johanna är så skoj att umgås med! Tack Johanna! :)

Jag ser såååå framemot den här helgen!

Seee Yaaaa!

p.s. vet inte om jag uppdaterar mer idag men annars blir det imorrn ju! Så länge orkar ni vänta, eller hur? ;) d.s.

Kommentarer
Det var jag som skrev: natalie

Det känns tomt, har nog inte förstått det än riktigt. det gör man kanske när det blir augusti och man har ingen skola att gå till. då fattar man väl förhoppningsvis. :P



har du förstått det än? ;P

2008-06-14 @ 11:52:32
URL: http://jympasko.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

Tallrik ;) jag ska vara hemma bara! leka med systera min! vad ska du göra mer än malmö då? inge? :)

2008-06-14 @ 13:51:58
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Niclas

Hoppas du får roligt i Malmö =)

2008-06-14 @ 14:52:26
URL: http://nicbor.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0