Regnkläder och Häckstöld...

Jaaaa imorse mellan 8.15 och 9.15 regnade det och åskade på oss stackars arbetare.. Det var bara att klä sig med stövlar, regnbyxor, regnjacka och en snygg sydväst  (Hanna trodde det hette sylvester, en av alla gånger jag skrattat så jag nästan dött när denna härliga flicka öppnat munnen...)... När det åskade och blixtrade fick vi gå in vilket resulterade i en halvtimmes frukost! Gött mos det! Ja så här såg jag i alla fall ut i min härliga utstyrsel:

 
På bilden ser ni även ubercoola vagn som jag drar runt med när jag plockar ogräs, gör fina streck i singlen och bytar ut fula blommor mot fina... Skoj va? ;P

Sen finns det ju också så jävla dumma människor i denna världen att man blir mörkrädd... Några idioter har nångång under kvällen igår eller  inatt stulit 30 plantor som är nysatta till att bli en häck... Jag har gått där o kämpat förra veckan för att få det snyggt då det växte massa ogräs i den nya jorden...


Hur tänker man när man gör så här då? Tar nån planta här o nån där.. Det är alltså inte 30 plantor på raken utan de har tagit lite överallt! De har även gått runt och tagit massa blommor.... Helt stört.. Men ja, man blir ju inte förvånad egentligen!

Nu ska jag äta upp min paj, sen slänga mig i soffan o glo på vänner och käka ostbågar! :D

Seee yaaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

är inte profilbilden ändrad? hade du inte brunt hår innan?

2008-06-12 @ 16:57:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0