Så här dagen efter.....

Jisses jag har fått den ena chocken efter den andra denna morgonen... Jag tänkte dela med mig för det är rätt komiskt ändå..

Till att börja med vill jag tacka Sponge att jag fick sova hos henne. (Dock vet hon inte om det... ännu, nu gör hon det när ho har läst denna raden...)  Jag kommer nog aldrig få vara postvakt nå mer, jag tänjer på gränserna rätt så rejält.

I alla fall så bestämde jag mig för att sova hos Sponge eftersom jag kände att jag nog inte var kapabel att cykla hela vägen hem.

När jag vaknade var hela jag och lakanet täckt av gräs.. Vad fan tänkte jag, kl var 8 och jag var nog fortfarande lite påverkad, sen insåg jag att jag fått tag på den filt som vi använder när vi sitter i parken, och den har massa gräs på sig....

Jag skrattar en stund, går på toa, tittar mig i spegeln och blir skiträdd, jag grät rätt rejält på bussen hem, och det ska man egentligen inte göra när man har målat på massa eyeliner.... Hela kinderna och var svarta och ögonen fulla med sminkt.. Ajaj! 

Börjar undersöka väskan för att se att jag har med mig allt. Får en mindre chock när jag inte hittar kameran eller plånboken, sen visar det sig att de ligger på bordet, väskan låg i fåtöljen, jag funderar en halvsekund varför jag placerat grejerna som jag gjort men inser att det kommer jag nog aldrig få reda på....

Åh! Jag måste ju kolla vad jag tog för bilder igår tänkte jag, och så blev det... Aha vilka fina bilder, jo det här kommer jag ihåg, kul! Men vafan? Det här kommer inte jag ihåg, var jag ens där då? Ja det måste jag ju varit jag har ju fotat det. På bilderna jag inte minns hoppar de runt i svarta sopsäckar. Hmm, ja det skulle ju vara en massa lekar, undrar vilket lag som vann.... Suck! Som lite extra information kan jag meddela att bilderna togs 21.31... Och jag åkte hem vid 2.... Japp!

Next up, mobilen! Hade messat med pappa, grannpappa och Hanna, har inget minne av det. Kollar telefonen, jag hade tydligen snackat med Hanna vid flera tillfällen. Undrar vad som sades.... Hade även fått ett mobilsvar så jag ringde 222 och lyssnade.. Lilla älskade Hanna, jag skrattade så att jag grät! Så jävla full, tur att vi var två i alla fall!!!
Vid 03.05 hade Victor skickat och undrat om jag kom hem ordentligt, svaret blev: Jo då, lyckades ta till sandra i al lam falla
Detta messet till Marcus är också givande: Flieove vet lailaglde!
Sen hade jag skickat mess till Aktiekurser: Du är den finaste hanna som finnas. Fick fem svar innehållande information om aktier....

Sen somnade jag om med ett leende på läpparna och vaknade igen vid 11 då tänkte jag att nu vill jag hem till min egen lägenhet.... Var fan är "alla" mina kläder. Kjolen låg i fåtöljen, linnet hittade jag på toan och bh:n i soffan... Shit var e mina leggings, jag letar o letar o letar, de kan ju inte bara försvinna!? Aha! De rök ju redan på festen, efter att en kille så fint påpekade att han kunde se mina trosor genom leggingsen och jag vid flertal tillfällen gjort hål på dem med min ring så antar jag att jag tog av dem där... Jag VET att jag tänkte göra och att jag sa till nån att de skulle av, men jag fick rådet att behålla dem på, men nä de måste ju ha åkt av.... Rotar igenom Sponges garderob och hittar ett par mjukisbyxor i storlek 162 tar på mig dem och de sitter astajt och slutar typ vid knäna, riktigt fint var det att cykla hem i det...Tar en titt i spegeln igen och tvättar av mig sminket, ögonlocken är svulla, fötter är röda och svullna, vaden gör ont antar att jag haft kramp! Några nya blåmärken har jag också samlat på mig....

Nehe jag tror detta var allt... Skriver mer om kvällen sen, och bilder kommer också att läggas ut.... Ska beställa pizza strax och tänkte även handla ostbågar....


Update:

Fick nyss reda på av Victor att jag käka massa ostbågar på bussen! Gött! Jag har inget minne av detta överhuvudtaget!

Gyrospizza med tomat, gurka, isbergssallad och vitlökssås är på väg! :P

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

haha, vilken härlig kväll du haft. Du prata med mig också ska du veta, via hannas telefon. Du berätta hur mycket du tyckte om mig. haha =)

2008-06-21 @ 15:45:20
URL: http://nicbor.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

inga kommentarer! hahahaha

2008-06-21 @ 16:59:00
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Sikket underbart lååångt inlägg, tror dock damen glömde att nämna att hon tagit ett par byxor hehhehehhe..... Ja sämre postvakt kan man nog ej ha ;)

2008-06-21 @ 19:17:03
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0