Till min blödiga Sponge..

Min lilla vackra Sponge, hon är verkligen nått/någon utav det vackraste jag sett, utan överdrift! Jag tänkte härmed tillägna en liten snutt från Kents "Utan dina andetag" till bara dig!

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Tycker detta beskriver rätt bra ändå vad du betyder för mig... Så nu kan du sluta vara så blödig min babe!

Kolla bara så fin hon är!

Bild tagen från Facebook

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

På riktigt en tår ur ögat nu ska du veta, tror du att jag är mindre blödig efter det inlägget?! Du är näst bäst i världen (jag e bäst ;D)jag saknar dig sååååååååååååååå

2008-06-24 @ 16:56:17
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

DEt händer lixom typ en gång om dagen att jag går in på din blogg o läser detta inlägg, kärlek det värmer!

2008-06-30 @ 21:44:27
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0