Underbart!

Jag har haft en grym dag här i malmö idag! Klara har somnat och Johanna, Mathias och Julius har gått in på sitt rum för att lägga sig de också... Även jag är helt slut och ska snart sova! Jag har tagit massa bilder som kommer upp imorrn.. Julius är så fruktansvärt söt att jag vet inte vad! Jag är massa stolt över mig själv, fick honom att tystna när han var kinkig och jag fick honom även att sova i min famn vilket ni får se imorrn! Underbara dag!

Jag, Johanna o Julius åkte till Panduro outlet och köpte massa material till korten vi skulle göra, och på eftermiddagen satt vi alla o hjälptes åt, ja alla utom Julius då förstås! :) Det kommer bli grymt bra! :)

Sen kollade vi givetvis på matchen. Jävla cp Spanien! Hur fan kan de göra mål på övertid, dumma dom! Grrr! På Onsdag kommer det vara sjuuuuuuukt spännande o grymt kul att kolla!

Nej nu ska jag bädda och sen lägga mig en stund o glo på teve...

Seee Yaaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0