Vill tillbaka!

Åh jag vill till Malmö igen, det var så otroligt mysigt! Längtar till Augusti om vi inte ses tidigare förståss, men det lär vi ju göra, om 3 veckor åker jag till Skåne för att vara där i 4 veckor! Wiiie!


Jag o Klara pysslar! :) Hennes min är ett resultat av att hon inte kunde klämma ut färgen själv, Sötnosen då! :P

Tagen från
Johannas blogg.

Börjar sakna mitt kära hem väääääldigt mycket nu!
:) Funderar starkt på att dra hem på en snabbvisit på Lördag, har fått erbjudan om att gå på fest i Båstad men vetefasen om jag pallar det.. Kul ska det bli imorrn! Vi ska träffas vid och då ska vi äta tårta, sen är det lekar, sen mat och sen är det bara att festa på o ha fruktansvärt kul, hoppas jag i alla fall! :)

Känner mig jävligt känslig nu om jag ska vara ärlig.. Skulle behöva gråta så där som jag gjorde för ett par veckor sedan, det satt verkligen fint. Ska hoppa in i duschen och sen sova en stund, är sjuuuuuukt trött, och jag känner av mitt låga blodtryck... Svartnar för ögonen heeeela tiden!

Seee Yaaaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0