A prince does not woho!

Ja då har jag sett Bambi 2, den var skojsig. Fick mig en del goda skratt. Och dessutom fällde jag ett par tårar. Vilken mes man är. Men what the hey, det är ju sån jag är. Lipar åt det mesta..

Nu funderar jag starkt på att ta mig i kragen och gå upp ur sängen, klä på mig kläder och gå iväg för att handla mat... Fast det snöar riktigt mycket.. Önskar jag hade mina fina röda gummistövlar och inte i lillebrors bil, där gör de ju verkigen ingen nytta... Fast en promenix skulle sitta fint nu.. Kan ju ta på mig mina superheta vandringsskor och massa tröjor o vantar..

Nej nu är det baske mig dags att plocka fram min glada hurtiga sida.. Jag älskar ju snö egentligen! Allt blir så tyst o lugnt! Sen när jag kommer igen ska jag göra korvstroganoff, det var sketanslängesen jag gjorde det! Mums i magen..

Anywho! Im off!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0