Älska att vara glad!

Jisses.. Att vakna med ett leende och sen vara glad hela dagen har varit väldigt sällsynt i mitt liv den senaste tiden.. Men än så länga idag har det varit toppen.. Solen väckte mig idag igen.. Härligt väder när jag o Hanna gick inte till stan för att träffa Johanna o Linda. Supermysig fika vid Nissan.. och sen en liten kort runda på stan där jag fick se LG:s rosa bärbara dator på 12.1 tum.. Det gör väl inget om den är liten?? Fast jag är skeptisk mot den rosa färgen och det mönstret som den hade.. men..  Åh! Jag vill ha!  Innan denna veckan är slut är det inte helt omöjligt att jag beställt en finfin dator! Wiiie! Längtar.. Sen måste man köpa ett Officepaket också.. dyyyyrt, men kanske kan jag använda daddy skiva. Hoppas lillbror ringer snart så att jag vet!   Köpet är nära!

Nää om jag ska ta och städa lite nu då...


Kommentarer
Det var jag som skrev: Ahå

svar: Nopes, bananen är inte alls viktig :) Grejen är egentligen bara att allt ska gå om och om igen i all oändlighet ^^

2008-03-19 @ 16:53:37
URL: http://superahoe.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Jag tycker den var fin :-9

2008-03-19 @ 18:44:48
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0