Är det verkligen sant??!

Jag kan knappt tro det... Jag är ju för fasen ledig!!!!!! Allt detta slit i skolan har äntligen gett resultat! Är ledig till onsdag nästa vecka och jag ska verkligen njuta.. Har inte varit ledig sen i somras! Har hela tiden haft något plugg att göra.... Men nu.. Inget!

Hur ska denna tid spenderas?
- Idag ska det städas och sorteras bland mina kläder. Slänga sånt jag inte använder och stoppa tillbaka allt fint och inte bygga ett berg som jag tidigare haft..

- Imorrn promenad med Hanna till stan för att sedan fick med tjejerna i klassen. Lite myspys nu innan alla firar påsk på sina håll..

- Lägenheten min ska städas! Vill inte ens säga när jag dammade och dammsög senast, pinsamt äckligt! Men nu ska det damma o sugas o torkas o skuras! Skinande rent.

- När lägenheten på fredag är skinande ren så ska jag bege mig till Varberg till min kära Hannabanana &co.

- På lördag ska det inte firas påsk utan det ska fira att lilla Hanna blir 20. Jisses vad skoj! Undrar om jag ska slinga henne eller om hon ångrat.. Vi har inte pratat om det på länge... Hmmm..

Sen har jag inge mer planerat.. Motion står på schemat nästa vecka.. Om vädret håller i sig så tror jag att jag kan bli en riktigt hurtbulle. Bara det inte kommer mer snö. Sol vill jag ha!

Nej nu ska jag vinna över Sponge i röj sen ska jag ta tag i den enorma klädhögen i soffan.. Jobbigt att där finns kläder som jag köpte förra året med prislapparna på fortfarande!! Well spent money in deed! :(

image46
(nej det är inte du som ser dåligt.. det är min kamera som inte kan ta normala foton!)

Massa rosa, gult o turkost som jag förträngt att jag ägde.. Kommer detta användas? Kanske när mitt sinnestillstånd är inställd på "Happy" och jag inte vill klä mig i mörka färger längre... Jaja.. Jag kan lägga det längst ner i högen.

Tooooodelooooooo!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Ännu en gång har vi tänkt likt och jag skrev att jag hade looov och ville till solen innan jag läste ditt... knaaaaaaaaaaaas! :)

2008-03-18 @ 19:00:26
URL: http://spraka.blogg.se/hanna

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0