Dagens shopping!

Efter 4 timmar på stan kom jag hem med de här fina topparna och smyckena. Jag köpte även ett vanligt vitt linne på HM och en flaska vin till morgondagens planerade utgång!

image74

Övre raden från vänster: HM, Gina Tricot, Gina Tricot.
Nedre raden från vänster: Cubus (Sponge köpte en likadan), Cubus och nån affär på gallerian som jämt säljer ut för halva priset.

Ja då är jag redo för våren! Sol visa dig!

Nu ska jag och Sponge kolla på en skräckis som heter Crazy Eights. Hoppas den inte är alltför läskig så att jag vågar cykla hem sen!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Kollade på den prickiga idag men tänkte att tubtoppar aldrig sitter bra på mig :( Gillar gina-toppen som fan! :D snyggt tryck!

2008-03-28 @ 17:59:52
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Niclas

Mkt snygga inköp!

2008-03-28 @ 18:19:56
URL: http://nicbor.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0