Det är rätt typiskt ändå..

Här vaknar man till solsken och har ett leende på läpparna.. Fem minuter senare när man gått upp och placerat sig i soffan för att uppdatera sig i vad som händer i staden Salem, syns inte en enda blå fläck på vår himmel! Var kom molnen ifrån? :(    Aja, så länge det inte regnar så att vi kan ta vår nyttiga promenix till stan.

Det som är dumt med mig det är att om jag får för mig en sak.. alltså verkligen får för mig nått stort, så ser jag till att jag får det jag vill... Nu är det så att jag vill ha en ny dator! Jag vill verkligen ha en rosa LG, ryktet säger att man får betala onödiga pengar om man vill ha en rosa.. Men jag är rik eller? Jag tror baske mig att det kan vara värt alla pengar. Jag kommer att vara sååå försiktig... Inte tappa den i golvet så att skärmen är halvt av som jag gjort med den som jag har nu.. Snälla.. Jag vill verkligen ha en den!!!!!! Hjälp mig! Jag kan inte själv.. och gör jag det själv så tro fan att jag väljer den som är mest kass av alla och dessutom dyrast.. Hur gör man??? Jag vill ha en ny nu!!!!

Nej nu kurrar magen.. igen... känns som att den alltid gör det.. Får äta lite nu så att jag orkar stoppa i mig en panini i stan! Mums!!
 image52

Ner i min mage ska du snart Oh härliga skapelse! Haha!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Oh härliga skapelse! hahaha! Du är rolig du :) Vi får fråga pappa i helgen om datorerna :-D Håll ut! See U soon babe.

2008-03-19 @ 10:48:40
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Hm är ryktet jag?! Klart du behöver en ny data hehe min e jue funkar kankse inte den vackraste i världen men den har lite små fineser o funkar prima! Jag kan hjälpa dig o kolla runt när jag kommer hem du kanske klarar dig utan en rosa :)! Fika för mig oxå o hälsa flickorna!

2008-03-19 @ 11:27:39
URL: http://goofys.blogg.se
Det var jag som skrev: Lisa

Haha... nej Sandra du är inte ryktet.. Såg exakt den jag ville ha på stan idag.. är lite tveksam men vi får se...

2008-03-19 @ 16:09:09
URL: http://goofys.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0