Det gör ont i mig!

Ja, jag sitter här o äter frukost o lyssnar på lugna favoriter. Nu spelas den låten som får mig att må mest dåligt av alla. Jag får ont i mage och hjärta något så fruktansvärt. Vilken är låten? Jo Forever young me mina favoriter Alphaville! Vad det är för plågande känsla jag får och varför har jag ingen aning om, men den är deprimerande. Jag misstänker dock att det har med min fruktansvärda rädsla för döden att göra. Samtidigt som jag älskar låten så hatar jag den!

Tänk att stort glödande klot kan få en att må så bra!!! Att vakna med sol är det få saker som slår! Man blir pigg o glad på några få sekunder och det känns inte alls betungande att lämna sängen 8.30. Imorrn ska jag upp 6.45, då tror jag inte att jag har samma syn på livet som jag har idag! Upp o ner hela tiden!

Efter två dagars träning måste jag erkänna att det inte är många kroppsdelar som inte gör ont. Då har jag ju åtminstone tränat rätt.. Härligt!

Vad händer ikväll? Ska jag till kåren me Hanna? Känns liiiiite onödigt då jag ska upp så tidigt imorrn, men om jag inte dricker så mkt o går hem senast 01 så borde det gå, det har jag klarat förrut.. Hehe. Annars blir d plugg o mys o greys! Gah! Det lär velas in i sista sekunden om jag känner oss båda rätt! Kanske bäst jag kör till bolaget efter skolan o köper hem en flaska i fall i fall! :)

Nej här har jag inte tid o sitta! See ya!!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

Haha. Lycka till med att inte dricka så mycket ikväll lisa :P Ska bli intressant och höra imorgon hur det gick =) Ha det så roligt iallafall och ta hand om min lilla tösabit =)

2008-03-05 @ 16:56:10
URL: http://nicbor.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Ett och två... allt kan gå
Tre och fyra... dags för yra
Fem och sex... dags för spex
Sju och åtta... Livet på en potta
Nio och tio... man tror man är i rio?

2008-03-05 @ 17:41:03
Det var jag som skrev: Niclas

Det får du lisa ut själv :P

2008-03-05 @ 19:24:36
URL: http://nicbor.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0