Dog jag??

Jag tror faktiskt att jag gjorde det. Dagens föreläsning om estetiska lärprocesser var så fruktansvärt tråkigt! Jag dog ett par gånger minst. Dessutom kunde jag knappt hålla ögonen öppna men det berodde nog inte bara på tristess utan även brist på sömn skulle jag tro.


Så vad var det då som höll mig vaken till klockan 3? Jo, där låg jag i min säng när frågor som är du nöjd med hur du lever ditt liv, varför lever du som du gör, varför ändrar du inte på ditt sätt att leva, dök upp. Sen kom frågan Vad har du för mål? När målet var bestämt sattes beskrivningarna igång om hur målet skulle uppnås. Fantasin skenade iväg och ju närmare målet man kom desto mer pirrade det i kroppen. Målet utvecklades efterhand och det blev bara bättre och bättre. När målet var nått infann sig en känsla av tillfredställelse och välbehag i kroppen. En kort stund senare somnade jag in med ett leende på läpparna och jag befann mig i drömmarnas värld. Det jag funderar på nu är om det här målet kommer att uppfyllas i verkligen och om det i så fall kommer att gå till på samma sätt och om det kommer att vara lika bra! Den som lever får se...


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

dina läsare är självklart nyfikna på ditt mål lisafisa =)

2008-03-26 @ 19:55:32
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

efter att ha läst ditt inlägg så an jag konstatera att ja, du dog...

2008-03-26 @ 21:52:30
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0