För smart för mitt eget bästa?

Ok, så det blev aaaningen tuffare igår än planerat! Men här sitter jag nu pigg som bara den försöker stoppa i mig lite frukost så att jag orkar med min praktik och dessa femmor som jag ska träffa idag.

Jag tänkte steget längre när jag snubblade in genom dörren, jag drack en halv liter vatten, åt en banan och drack ett glas oboy. Tvättade av mitt smink för att inte se ut som ett monster på morgonen. När jag vid sex ser mig själv speglen inser jag att nattens regn gjort så att alla dessa kilovis produkter i mitt hår stelnat och jag såg ut som Johnny Depp i Edward scissorhands! En dusch? Jes och nu är jag en helt vanlig Lisa. Som tur är.. Jag fick en skrattattack nör jag skulle ta av mig kvällens party outfit då jag balanserde på ryggstödet på soffan och tippar bakåt.. Haha. Där la jag med benen upp i vädret och skrattade i min ensamhet! Jag är rätt rolig ändå ;)   

Varför är jag då för smart? Jo så här är det, när jag är lullig i bollen så har mina fingrar en tendens att hålla i mobilen väldigt o skicka sms till många i min kontaktlista. Oftast nöjer de sig med att skicka 2 max 3 sms till vardera person som de väljer ut men allt för ofta kan de lixom inte sluta. Problemet tycker inte jag ligger i att jag skickar sms, eller vad jag skriver ( eller jo det kan det ju visst vara), problemet är vem det är jag skickar till.. Smart/korkad som jag är så raderar jag alltid mina skickade sms och ibland raderar jag även de jag fått... Så är fallet idag. Jag vet att jag skickat sms men jag har absolut ingen aning om vad jag skrivit! Jag borde verkligen lämna min mobil hemma men det skulle jag aldrig klara...  Jag blundar och verkligen anstränger mig för att minnas men inget.... Ajajajajaj. Personerna i fråga lär ju vara vana vid fyllelisas sms så jag är inte så orolig egentligen. 
 
Det dummaste är att jag tror jag bestämt träff med en viss karl på fredag! hahahahahahaha oh no!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

hahaha! alltså mitt hår ser helt knäppt ut! känner mig lite som du beskrev =) det ligger typ i torkade "korvar" :-) kan träffen möjligtvis vara en mr m? haha! hoppas det går bra för dig idag gumman så hörs vi senare :) puss!

2008-03-06 @ 10:46:31
Det var jag som skrev: Niclas

haha. Vem hade rätt? hahaha

2008-03-06 @ 11:57:12
URL: http://nicbor.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Låter som en givande kväll för dig minsann pluttan!
Jag fick inga sms iaf snyft....
Jaha vem e nu denna karl jag har mina funderingar men jag e väldigt nyfiken, tell me!!!!
Ska du åka hem idag?

2008-03-06 @ 15:59:13
URL: http://goofys.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0