Goodmorning world!

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. Tänka sig att det var nån som ville prata med mig så tidigt kl. 9.40. Mycket trevligt! Till regn o rusk utanför fönstret. Skit med! Jag tror det är Sponges fel då hon igår gick med tjock vinterjacka och insisterade att det inte var vår, trots att solen var framme och värmde oss. Dumma henne. Nu får hon skylla sig själv om det inte blir vår snart.

När jag vaknade vid 8 idag så vart jag fruktansvärt deprimerad. Jag drömde att det var måndag och att helgen alla trevligheter vart förbi! Fyy, men ganska snart insåg jag att det var lördagmorgon och somnade om som en stock!

Alltså blir det ingen powerwalk idag, och jag tror jag hoppar över mina styrkeövningar, det är ju ändå helg och massa onyttigt intag är på G. Jag kör hårt på måndag igen... Det lovar jag!

Jag borde kanske stänga av min mobil på natten, blir jämt väckt! Och framför allt av Sponge. Inatt blev jag väckt två gånger:

Första gången: kl.00.51. Sponge - Ååå, längtar som ett barn dan innan julafton till imon. Venne varför men skoj ska vi ha!..... 
Är det något jag behöver ta del av mitt inatten?

Andra gången: kl.02.57. M - Jag somna visst puss
Ja ok, det hade jag ju faktiskt listat ut. Dum som jag är så svarade och när jag precis somnat igen får jag ett sms till.

Inge kul att bli väckt av att sängen vibrerar och mobilen tjongar till! Blir ju vettskrämd! Fast hade jag haft mobilen avstängd så hade jag ju missat morgonens vaknasamtal, och det är ju inge bra!

Nej nu skriker min mage efter mat! Äggknäckemacka e på gång som vanligt, äger ju ingen vettig mat då jag försöker snåla (eh). Jaja, ägg e massa gott så det gör inget!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0