Grinchen och oboyen!

Mina nya vänner som alltid finns där... Grinchen och oboyen!

image43

Aw.. Han e la för söt!

Ska snart krypa ner i sängen med ett glas varm oboy och kolla på denna söting!  Knasigt med jultema mitt i våren men tittar man ut genom fönstret så märks det inte så det är skitsamma..

Dagens roliga på praktiken: Fem killar vill spela brodtennis, vilket betyder att en blir ensam.. Lisa får ställa upp och möta honom.. Han blir överlycklig när han inser att jag vill spela,, Spännande jue! Snart inser han att han kommer få många goda skratt då Lisa är livrädd för bollen och helt enkelt dökass på bordtennis. Lisa gav smaschlägen hela tiden och missade bordet. Men det var kul. Jisses vad vi skrattade. Kommer sakna denna klassen!! Man får en helt annan typ av dialog när barnen är 11-12 jämfört med 7-8 år..

Kommentarer
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: Tack du:)
Jo, den dagen var riktigt hemsk ;(

2008-03-14 @ 23:47:21
URL: http://superahoe.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0