I hide my tears behind a painted smile..

Jag vet att det är så, det bara är så! Jag har världens finaste, gulligaste, snällaste och bästaste lillebror!

image40


image41

Det är vad jag kallar äkta syskonkärlek!

När jag kommer hem till Skaune för att samla styrka är min lillebo en bra källa :) Han är helt knäpp ibland som den äkta tonåringen han är, men också väldigt ödmjuk. Bakom hans tuffa fasad gömmer det sig en grymt omtänksam person som precis som sin mor alltid ska sätta sig tvärtemot för att sedan vända och ställa upp i vått torrt. Om jag inte hade haft min bror i fredes hade jag troligen blivit rånad på Helsingborgs gator och det var väldigt otäckt! Jag var arg o grät när han kom och jag berättade om allt som hade hänt och jag hör hans röst inom mig "Lisa är du säker på att du inte är ledsen för något annat? Är du säker på att det är det enda som hänt?" 

Älskar dig lillebo, nått som borde sägas oftare!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Lillbrorsor är BÄST!!!!!!!

2008-03-10 @ 14:44:04
URL: http://goofys.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Kan iof vara jäkligt jobbiga oxå hahahhah....

2008-03-10 @ 14:45:00
URL: http://goofys.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0