If God had a name...

Hanna och Lisa: If God had a name, what would it be and would you call it to his face..
Tystnad en sekund..
Niclas: What if God was one of us!
Hanna: Men det där är ju inte samma låt Niclas!
Niclas: Nä men jag får väl sjunga vilken jag vill?
Lisa: Men hallå det är ju visst samma!
Hanna: Är det samma?
Niclas: Skrattar. Jaha! Ja och jag får sjunga vilken jag vill....

Haha... Denna låter har vi alla sjungit på sen i Fredags då vi hörde den i Så ska det låta... Vi har haft en del fina singalongs, och det tycker jag är trevligt. Tack o lov att vi gillar att sjunga all ihop och att ingen av oss är någe vidare bra på det.. (inget illa menat) ;) Eller som jag o Hanna kom fram till. Vi är bra på att sjunga, men det låter inte alltid så bra..

image64

Nu har jag iallafall laddat ner den låten men det var inte helt enkelt,, de flesta versioner had nått knasigt intro men tillsist hittade jag en med Joan Osborne utan det tramset..

Det skulle vara en överdrift att säga att jag mår bättre nu än för 10 timmar sen. Finns det så mkt skit för kroppen att bryta ned? Jobbigt! Never again... Skrev inte jag för ett tag sen att det var MAX en flaska vin som gällde o inget annat!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Naw! gumman. jag har sjungt på den låten hela eftermiddagen och kvällen :D haha! den sitter som den ska ;) lyssnade dessutom på den på youtube men blev faktiskt lite besviken (trots att det var joan osbourne)... i mitt huvud låter den bättre än så :D

2008-03-23 @ 20:50:21
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Niclas

jag tycker låten är bäst när vi sjunger den =) Och sämst är den när Carola tror hon kan sjunga den..haha

2008-03-24 @ 23:54:28
URL: http://nicbor.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0