Jag blir så trött!

Hmm.. Nu skulle jag verkligen behöva ett nässpray, något har täppt igen hela näsan så att huvet nästan sprängs! Shit vad de gör ont, är såå trött på min ständiga skallebank. Funderade på att träna bort den idag men nej, nej inte med så mycket snö i vägen.. Kanske ska installera ett hemmagym i min lght på 26.1 kvm.... Tänk vad smidigt det hade varit, och vad nice jag hade sett ut... Eller så lägger jag in som förslag till...... kommunen? att bygga ett friskis utanför mitt fönster, en hel gräsmatta o lekplats som lätt skulle kunna plattas ner och byggas upp ett hus på... Hmm.. eller så tar jag mig själv i kragen o cyklar dessa jobbiga 20 min för att komma till friskis.. Aja, skitsamma!

Dagens sad: Tittar ut genom fönstret och ser snö över allt, i luften och på marken. Ganska mycket dessutom. Vad är problemet egentligen? Kan jag nån gång få som jag vill utan att något jämt ska sträva emot!

Dagens happy: Sponge hade skrivit til mig på Msn, "Jag tror att vi ska ha en riktig lekhelg i helgen" Oh yeah! Jag är på! Känns som att det var en hel evighet sen. Sponge har varit i Sthlm i nästan två veckor, till min stora sorg, MEN hon kommer nog hem idag om jag inte minns helt fel, kanske orkar vi träffas idag och kolla efter dator.. Vem vet?

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

max en flaska vin.. det är bra att begränsa sitt intag ;)

hehe..

och hur kan snö vara dagens sad.. snö är ju underbart ;)

2008-03-24 @ 13:02:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Vill bara meddela att jag har ditt nässpray! Det liksom behövdes i lördes och kom liksom inte tillbaka till din väska efter det ;-) om du undrar var det är :) men du har iaf telefonen?! :) pussa!

2008-03-24 @ 15:06:49
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0