Jag vill vara en elefant!

Nu har jag äntligen fått kolla på Horton hears a who.. Den var sååå bra, e nog mer kär i den än vad jag är i Bee movie! Se den!! Ni har väl hört ramsan : "Så.. Har ni erat glada barnasinne kvar? JA VI HAR VÅRAT GLADA BARNASINNEKVAR!!" Att se på tecknade/animerade filmer är det bästa man kan göra om man vill bli glad, Alltid lyckliga slut och en spännande handling! ;)

image53

"I know there is a tiny person on that speck!"  Elefanten Horton tycker sig höra en liiiten röst på ett dammkorn som sitter på en klöver.... Nu måste han rädda The people in Whoville från att gå under.. Kommer han att klara det? Oerhört spännande...

Jag har inte fått nån flashback från någon dröm.. Kanske jag inbillade mig då? Jag har i alla fall nått mitt mål att få det skinande rent i lägenheten. Känns så mycket bättre att vara här nu när jag vädrat igenom och fått bort allt damm.. Nice Nice!

Idag fick jag ännu en hundralapp med posten! Idag var det älskade Daddy som stoppade ner en peng i ett brev som skickades fel från Halmstad kommun, Jag måste tydligen lämna in utdrag från brottsregistret om jag vill få vikarie jobb och bla bla.. Får väl fixa det då. Hundralappen kommer att komma väl till hands.. Tack så mkycket papsen! Får kanske ringa o tacka för donationen. På mitt kylskåp hänger fem räkningar, tillsammans är de värda 3383 kr.. :( sen tillkommer en räkning för internet.. Sen när var en student gjord av pengar? Hur ska jag ha råd med min dator? Vad tänker ni med ni som skickar ut räkningar till mig?! LÄGG AV MED DET!!!!!! nedrans människor.. Jag vill vara en elefant!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Dennis

Jag håller med dig! Tecknade filmen blir man glad av. :)

Ha en trevlig påsk...

2008-03-20 @ 18:34:03
URL: http://www.dennism.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0