Jävla människa!

Här kommer jag helt oskyldigt in på maxi för att handla och så blir jag stoppad av en kille som vill att jag skriva på ett avtal med Hydro, det är såååå miljövänligt o billigt. Jag visar med hela min kropp att jag inte är intresserad och får inte fram ett ord eftersom han pratar på som fan. Sen när han är färdig tittar han på mig och jag säger " äsch jag tror jag hoppar det du.." Då får jag en idiotförklarande blick och så vänder han sig om och går därifrån. Vafan låt mig vara istället! Jävla människa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Ja, låt min Lisa vara! Grr. Det är faktiskt inte mitt fel att du inte fick med dig sprayet ;) men jag ska försöka ta med mig det till halmstad :) påminn mig!
Sant, blir ingen dagens. Dock har jag satt ihop en skön stil du får titta in :) Dagens kommer i morgon!
Pussar

2008-03-24 @ 17:22:52
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Elsa

Jobbigt!

2008-03-24 @ 18:30:13
URL: http://www.elsahofverberg.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0