Kortvarig lycka...Skitdator!

SKit skit skit SKIT! Dumma jävla dator! Kastar ut den genom fönstret snart. Mina sommarpengar ska gå åt till att köpa en ny.. Kunde inte kolla klart på min efterlängtade film... Snyft.. Kul att ha ett utrymme på dumburken som är 17GB och ha 506MB ledigt.. Inte konstigt att det klabbar hela tiden... SKit skit. skit.. kanske ska handla en ny dator nu... Räcker inte 10.000 till det??

image51

Denna skönhet från LG vill jag ha!
Men den finns i två olika varianter och kostar ca 8000.. Hallå? Ge mig tips!!!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Den är ju nästan som min :D min LG! wiie. Vad gör du?

2008-03-19 @ 09:18:32
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0