Morgonsvammel.

Jaha då har man vaknat till liv. Och idag med ett stort leende, det är ju sol!!! Solen strålar in genom persiennerna och värmer upp min lilla lägenhet till 30 grader. Härligt!

Jag ska verkligen inte sitta inne o dega idag som jag brukar. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig fin för att sedan möta Sponge vid maxi. Väl vid maxi ska jag agera packåsna och bära Sponges inköp in till stan. En härlig promenad som jag hoppas gör susen för mitt förbaskade skallebank! Får kanske köpa ett nässpray. Ryktet går att vi fått pengar idag.. woho! Kanske ska betala alla mina räkningar direkt så har jag det gjort..

Idag ska jag o Sponge gå till Telia och kolla på den dator som jag vill ha. Jag tvivlar på att det inte kommer bli den efter mycket insisterande från Sponge. Men ja, kanske klarar jag mig utan den. Det bästa argumentet hittilss för att INTE köpa den är egentligen det mest självklara och sades av Sponge när hon ringde igårkväll: Men alltså, hur kul blir det för dig att kolla på filmer på en 12 tum??      Jäklar! Så långt har jag inte ens tänkt, och det är just därför som jag inte beställer datorn själv..

Nej nu är det snart ont om tid..
Adjöken säger fröken och önskar en trevlig dag i solen! Det ska i alla fall jag ha!

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

om du struntar i att betala räkningarna så kan du ju köpa en 24 tummare ;) hehe

2008-03-25 @ 11:55:39
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Niclas

Nej, jag har inte pluggat så mkt som jag borde ha gjort. Så det e lite ångest nu även om det känns som jag kommer klara den. Men vi får la se på lördag=)Hoppas det går bra med datorn!

2008-03-25 @ 11:58:39
URL: http://nicbor.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0