Msn-Kaos

Aldrig kan man ha en vettig dialog på msn:

Sponge Bob. säger:
jag har ett uppdrag till dig sen när du kommer

Lisa säger:

uppdrag?

Sponge Bob. säger:
jag lyckades smälla damsugaren i väggen så att min klocka ramla ner o nu venne jag hur jag ska få igång den

Lisa säger:

va? är klockan i dammsugaren?!

Sponge Bob. säger:
hah

Sponge Bob. säger:
ne inte rikigt

Sponge Bob. säger:
men men

Lisa säger:

Vaddårå?
Sponge Bob. säger:
nej jag får i batteriet

Sponge Bob. säger:
snyft

Sponge Bob. säger:
den vill ej funka efter smällen i golvet

Lisa säger:

jaha klockan e paj!

Lisa säger:

den på väggen?

Sponge Bob. säger:
mm

Sponge Bob. säger:
blääääääää

Lisa säger:

Hahahah jag trodde du menade ditt armbandsur

Sponge Bob. säger:
nej det e jue försvunnet snyft

Lisa säger:

hahahaha


Detta var ändå ett väldigt litet missförstånd mellan mig o Sponge, det brukar vara tusen gånger värre! :)


Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

jag är met fascinerad över att det var sponge bob... jag trodde att han bara fanns på låtsas...

2008-03-29 @ 14:52:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0