Någon vill mig illa..

Varför kan jag inte bara få vara glad om jag nu vill det.. Varför ska det hela tiden komma något i vägen som gör att jag blir lessen o deppig..

1. Jag har så ont i huvet att jag tror det kommer spräng närsom... För fan om jag skulle gå o röntga mitt huvud i alla fall.  Hjärntumör incoming?

2. Min förälskele, rosa LG datorn, den finns ju inte! Blääää. Vart jag än kollar så finns den inte.. Finns en annan variant som ser exakt likadan ut men har lite sämre kvalitéer...  Skit med!

Dessutom ringer Sponge just när jag håller på o bloggar (vilket inte gör mig deppig utan glader)  "Jag vet att du bara kommer göra nått dumt, Mer o mer inlägg om denna dator, och så har du kollat på den i stan! Lisa lova att du inte köper nån förrän jag kommer hem på måndag! Nu har du faktiskt lovat! Du kan inte lägga dina sparpengar på det bara för att den är rosa.. Den måste ha  bra processor och minne och bajs o mög! Du får inte köpa förrän jag kommer hem. Vi kollar tillsammans. Fattar inte var du har kollat nånstans men man kan få glansiga fina datorer för max 7000! Nu kan jag vara lugn inför helgen.. du har ju lovat.. Egentligen behöver du bara vänta i två dagar eftersom du ska till Hanna på fredag!"

OKEJ MAMMA!! var mitt svar :)

Jag vill ju se Horton... Och då måste jag ha en ny dator.. men det begriper Sponge inte..Jävla kärring som vill mitt bästa hela tiden och ska vara så nedrans förståndig och hjälpsam!!!! :(


__________________________________________________________________________
Uppdatering... Nu blev det jobbigt. jag gav LG en chans till.. och det visade sig att den dator jag ville ha är den som finns på prisjakt.se för 7290... Sponge, det försvårar saken avsevärt kan jag lova dig! Spelar d nån roll om d här dual processor eller duo... Jag fattar ingenting! Vill bara ha den rosa sen är jag nöjd.. Fast ju mer jag tänker på desto mer tycker jag att den var för liten... Nästan som ett gameboy ju... Hm... Mina impulsiva handlingar kan ibland inte stoppas..

Kommentarer
Det var jag som skrev: Joohanna ´

åh ja vill me se horton :D hihi

2008-03-19 @ 19:45:50
URL: http://joyys.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Den rosa har ju faktiskt bra processor och sånt :) Men vi ber pappa kolla i helgen! ELler så kankse sandra är haj på det! Pussa :)

2008-03-20 @ 09:55:02
URL: http://spraka.blogg/hanna
Det var jag som skrev: Hanna

Hahahahha! mina rump-övningar :D

2008-03-20 @ 09:55:21
URL: http://spraka.blogg/hanna
Det var jag som skrev: Joohanna ´

skönt att det itne var något fel på den! :D

2008-03-20 @ 09:55:39
URL: http://joyys.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0