Nån rik som vill gifta sig med mig??

Alltså man kan verkligen börja ifrågasätta mitt liv och vad det egentligen är jag prioriterar... Imorrn borde jag verkligen ha pluggat en hel del, både för min egen skull och för gruppens skull. Vad har jag gjort idag? Kom hem från praktik, sov, handlade, glott på teve och nu har jag surfat på youtube i 2? timmar! Om jag går och lägger mig nu så borde jag kunna gå upp imorrn o plugga då, eller rättare sagt jag måste ju göra det. SKit skit skit skit skit skit, vad har hänt med min ork?  Förra kursen gick över förväntan även fast jag hade en svacka, kanske funkar det denna kursen också?

Nyfunnen låt! Akon - Where do I go (could you be the reason)  Grymt beat, kunde vart bättre text!
Nufunnet band (för mig) The Strokes   

Hur i hela skiten ska jag kunna leva på 191,40 kr denna månaden ut?? Vad hände?? Som tur var är kyl,frys o skafferi proppat med mat, men jag måste ju kunna hitta på nått skoj också ju! Hata vara student!  Nån rik som vill gifta sig med mig?

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Så är det när man shoppar ;-) Hur var det? två jackor? hehe!

2008-03-11 @ 08:29:37
URL: http://spraka.blogg/hanna

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0