Nej nej nej nej nej nej nej nej nej!

Fan att tiden ska gå så snabbt.  Jag åker ju inte hem förräns imorrn och jag har öndå del att se fram emot i veckan. Onsdag = Kåren! Fredag = Hem igen! Det borde jag ju överleva. Tyvärr kommer inte mamma o pappa vara hemma eftersom de ska till Österrrike o åka skidor, Jävla skitungar! Vill också med! Får vänta till 2010, då har jag pluggat färdigt! Var det bara jag som reagerade på 2010, lååångt fram? Näe, går snabbt!  Undrar om jag får bo hos Malin från Lördag till Söndag, hade varit smidigt så att jag kan ta tåg direkt till Halmstad därifrån.. Hehe Märks att jag har siktet inne på nästa helg redan? Konstigt? Nej!

På dagens schema står det promenix med mammi, och läsa ut min bok. Fikan igår med Lonnie o Noah var toppen, vilket litet charmtroll han var, inte ledsen en enda gång och skrattade bara man tittade på honom. Söta unge! Roligt var det när han tuggade på hans lejon som var täckt med dregel från topp till tå, så hamnade den på golvet hela tiden, då kom dt massa snälla gubbar i gummor som tog upp den till honom, och tyckte nog det var lite äckigt när lejonet var så blött. Haha. Imorrn ska jag träffa dem igen, förhoppningsvis med 2 tjejer till. Skojs! Har inte träffat min älskade Salle på jättelänge!

Nej får la fixa till nyllet o kläderna lite nu....

Kommentarer
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: Nejnej, nu efter klockan två skulle man kunna säga godmorgon, till den här skånska smålänningen :) Godmorgon på dig! ^^

2008-03-02 @ 14:18:28
URL: http://superahoe.blogg.se
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: En skånsk hallänning? Är det så? :D

2008-03-02 @ 21:41:51
URL: http://superahoe.blogg.se
Det var jag som skrev: malin

klart du får sova hos mej då hjärtat!!!:)funderar på om vi ska gå ut på fredagen istället så kan vi kolla på melodifestivalen åå mysa på lördagen?! vad tycker du?! pussar!

2008-03-03 @ 10:16:31

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0