Skaune med Mensvärk!!

Till att börja med vill jag ge ett tips till alla tjejer. Kör INTE med mensvärk! Det är nog det dumaste man kan göra. Fy i satan vilken jobbig bilresa jag nyss haft. Fick sitta framåtlutad över ratten emmellanåt! Ajajajjaaj.. Så gör  inte det är ni snälla!

Ja då var man hemma igen. Mamma o pappa blev glatt överraskade. Imorrn kl.06 åker dom! Fy vad orättvist! jag vill också åka skidor! Imorrn bär det av till Malin och festligheter! På tiden! inte att festa för det gjorde jag ju igår, men att festa med M&M! Får la plugga imorrn, lär ha några timmar att slå ihjäl under dagen.

image27

L&M&M i full gång!

Har haft pratik idag.  Alltså dessa ungar! De går i femman, börjar bli intersserade av sex o samlevnad. Killarna ställer frågor i ett i ett i ett och jag svarar snällt på anständigs passande oskyldiga frågor som Har du pojkvän, har du pussat nån. vill du inte ha kill? har du kramat nån? och andra liknande frågor. Frågor som jag däremot inte svarar på är: "är du oskuld?" Hallå? är du 11 eller? Jag gjorde snabbt en gest där jag drog igen dragkedjan för munnen och sa att sådana frågor svarar jag inte på, det är inte sexualkunskap nu. Killarna skulle på em ha det med skolsköterskan. Enligt en kille fick de känna på saker där, följt av ett flin. En kille hade tydligt skjutit en kondom på hans kind, och det var ju äckligt eftersom det var glidmedel på!! Haha, jag funderar på att ha en liten frågestund på måndag morgon då jag ska dit igen, så de får fråga av sig och sen låta bli mig under dagen. I alla fall så var det en rolig dag med många skratt tillsammans med dessa tokiga barn, och jag tror inte att någon av oss blev nått klokare på Uttern och dess liv.

Ångesten över pinsamma sms har försvunnit då det gjorts en damagekontroll och resultatet visade att ingen större skada var skedd då jag inte skrivit något utöver mitt vanliga fylledille. Härligt Lisa! Det bjuder jag på!



Jag saknar mig som blond, Jag saknar mig som mörkbrun och Jag diggar mig skarpt i min nuvarande färg! Hur ska jag göra? Blond till sommarn, Mörk till höst o vinter och mittemellan på våren? Verkar ju funka!
   




Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0