Skolk vs. Lärare.

Här ligger jag i min säng, fortfarande iklädd pyamas, skolan började vid 9. Vad hände? Jo efter endast fem timmars sömn så kände jag att det var värt att ligga kvar i tre timmar till och hoppa över introduktionen till den nya kursen. Vid ett ska jag i alla fall vara på en föreläsning och den vill jag absolut inte missa! Vad det var som höll mig vaken vid tre tänkte jag berätta om i eftermiddag när jag kommer hem från skolan. En liten cliffhanger minsann! Hahaha! Funderar bara på hur jag ska lägga upp det..

Längtar till fredag då är jag ledig igen.  Ännu mer längtar jag till lördag, då är jag o Sponge bjudna på tjejfest på Mårtenson här i Halmstad. Gött! Fri entre och nått gott från baren får vi. Woho! Kanske några hunks som underhållning? Det betyder att om jag nu ska hålla mitt nya löfte till mig själv så måste jag lämna ett glas vin i flaskan eftersom jag får dricka max en flaska när jag ska ut. Kul ska det minsann bli i alla fall!

Nej nu springer tiden iväg! Time to get beautiful som bara den!

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

hehehe.. skadeglädje är den enda sanna glädjen ;)

och att sova är alltid bättre än att gå i skolan ;D

2008-03-26 @ 12:50:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Kul med tjejkväll =)

2008-03-26 @ 19:55:59
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0