Trendig? Jaaaag??

Jahapp.. det var som tusan... Mamma tipsade mig om en bok som hon tyckte jag skulle läsa! Hon berättade om den och jag blev väldigt inspirerad att läsa den! Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor.. Tur att den bara har 566 sidor och 2mm stor text! Ska bli kul! sen måste man tydligen läsa två böcker till.. flickan som lekte med elden och en som hette nått med nått luftsslott som brann eller hur det var.. Trenden ligger i att det tydligen är många som läser den boken just nu enligt Hanna, och om jag inte minns fel (köpte boken idag) så stog den nog på "Toppen" hyllan på maxi.. Haha den heter nog inte "toppen" men ja.. nått liknande.  Det är med stor förväntan som jag snart ska slänga mig in i bokens värld!

Så förutom att städa ska jag alltså läsa en massa.. Försöka hålla mig borta från datorn även om det är omöjligt! Jag tror mitt huvud har fått för mkt strålning för jag har fått problem med att läsa o prata de senaste dagarna och minnet sviker mig,  så hjärnan behöver nog en paus... Skallebank är inge kul!

Nu måste jag äta nått... vidrig korv på Maxi mättar ju inte alls bra.. fast det var ju fyra timmar sen så det är kanske normalt att vara hungrig igen! 

Fick 100 kr av mormor o morfar idag! De är sååå söta,, För att köpa påskgodis eftersom jag inte firar påsk med dom i år.. Sötnötar!!!  Den hundralappen gjorde gott i min ekonomi då jag efter beslut att unna mig en bok och frukost mat endast hade 33.10  kr kvar på kontot. Det var med en stor klump i magen som jag förde över 500 kr från mitt sparkonto. Men jag måste ju eftersom resan till Varberg kostade 137 kr och jag ska ju dricka alkohol o annat trams i helgen så....

image49

Det här är jag! Okej jag är inte 34 utan 22.. Okej jag hatar inte mitt jobb, har inget, jag pluggar ju! MEN, Jag är pank och har en massa nya fina kläder att visa upp! ;)

Anywho.. time to visit the fridge! Magen gör uppror!

Kommentarer
Det var jag som skrev: christopher

haha helt klart:=,

2008-03-18 @ 21:17:51
URL: http://brunnman.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0